پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بریدن و چسباندن فایل های صوتی باFast MP3 Cutter Joiner
نوشته شده در چهار شنبه 22 مرداد 1393
بازدید : 550
نویسنده : امیر

Fast MP3 Cutter Joiner نرم افزاری بسیار کاربردی و برای بریدن (جدا کردن) و چسباندن (متصل کردن) فایل های MP3 به یکدیگر می باشد. این نرم افزار در زمینه بریدن قطعات فایل  های صوتی میتواند با ۳ مدل عمل کند. روش اول بریدن فایل MP3 با پارامتر  اینکه یک فایل به چند تکه تبدیل شود ، دومین روش پارامتر حجم فایل قابل  تنظیم است که هر قطعه دارای چه حجمی باشد و نرم افزار تکه ها را بسته به  حجم فایل درخواستی شما ایجاد خواهد کرد و روش سوم بسته به مدت زمان آهنگ  فایل صوتی است ، مثلا تعیین میکنید که بعد از ۲ دقیقه یک تکه ایجاد شود ،  به این ترتیب یک فایل ۶ دقیقه به ۳ تکه تبدیل خواهد شد. این نرم افزار  میتوانید همزمان چندین فایل را به یکدیگر بسچباند یا جدا کند و از این نظر  بسیار کاربردی است. همچنین این نرم افزار میتواند تگ های ID3 tags را نیز  به راحتی تنظیم و ویرایش کند. حفظ کیفیت مسلما یکی از بهترین شاخص ها است  که توسط این نرم افزار رعایت خواهد شد. همچنین نرم افزار میتواند  پارامتر Fade-in و fade-out را نیز به راحتی رعایت نماید. 

 

 

 




سرود های ایران
نوشته شده در چهار شنبه 22 مرداد 1393
بازدید : 597
نویسنده : امیر

 برای دانلود به ادامه مطالب بروید.

 




QTranslate 5.3.1
نوشته شده در چهار شنبه 22 مرداد 1393
بازدید : 441
نویسنده : امیر

QTranslate 5.3.1یک نرم افزار کم حجم و کاربردیست که برای کمک به شما در ترجمه ی سریع متون در میان چندین  زبان، طراحی شده است. این نرم افزار از زبان فارسی پشتیبانی می کند و به  راحتی می توانید متون خود را از هر زبانی که هستند به زبان فارسی ترجمه  کنید و نیز می توانید متون فارسی را به هر زبان دیگری ترجمه کنید. با  استفاده از این ابزار کوچک می توانید به سادگی متن مورد نظر خود را انتخاب  کرده و سپس برای نمایش ترجمه آن بر روی کلید های Ctrl+Q یا Ctrl+W کلیک  کنید. همچنین در این نرم افزار قابلیت خواندن متن نیز با فشردن کلید های Ctrl+E، گنجانده شده است. قابلیت کلیدی دیگر این نرم افزار پشتیبانی از  مترجمان آنلاین چون: مترجم گوگل (translate.google.com)، مترجم مایکروسافت (microsofttranslator.com)، مترجم یاهو babelfish.yahoo.com و چند سایت  دیگر، می باشد .

 

 

 

 

QTranslate